Svar

Elin om Drömkroppen:
men shit hur orkar du, det finns ju ändå roligare saker att fokusera på än att banta.
dessutom så tror jag inte man kommer att må så bra i slutändan om man måste tänka såhär varje dag.
och då i slutändan så tror jag inte det är värt den där kroppen som man var såå ute efter!


Svar: Men åh, nu är det inte så att jag hade tänkt banta ner mig till typ 40kg med mina 170cm precis? Gå ner i vikt ska jag, men på nyttigt sätt. Inte genom att svälta ihjäl mig om du tror det. Och jag vet att det finns roligare saker att fokusera på men, så länge man inte trivs med sig själv så är inget direkt kul. Jag gör det här för min skull för att jag ska må bättre med mig själv, jag säger inte att jag är tjock nu, men jag trivs helt enkelt inte som jag ser ut nu. Och när jag väl fått den kroppen jag vill ha, så lovar jag att det kommer vara värt det. Så är det. tyck vad du vill :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skit i negativa kommentarer! Gör det du vill och skit i alla andra. Din kropp, ditt val! :)

2010-09-20 @ 21:01:46
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha ja men precis, patetiskt att lägga sin tid på att kommentera negativt. Men såna ska väl också finnas! ;) Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

2010-09-20 @ 21:15:08
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0