movie time!

Nu ligger jag i min säng nyduschad och fräsch o hade tänkt se en film, & laddad med godis och läsk, tog fram det först tills jag insåg att fan, när jag nu klarat mig bra utan godis i någon vecka varför ska jag då förstöra det genom att proppa i mig massa sånt igen? Så jag gick och lämna det i köket. Hämtade istället melon och persika. Nyttigt är faktiskt godare. Men colan som stod och bara skrek efter mig kunde jag inte lämna i sticket. Men äsh, vafan spelar det för roll med någon läsk då och då. Så länge man inte dricker det för ofta, och det är faktiskt praktiskt taget helg om ungefär en kvart enligt mig, då klockan passerat tolv. Fredag räknas som helg. Och då är det okej att smaska i sig något onyttigt ;) Annars håller jag mig till frukter som mellanmål då jag blir sugen på något på veckorna. Iallafall, filmen jag ska se är Fighting. En film från 2009 med ingen mindre än min man Channing Tatum som huvudroll, hihi. Sen blir det att sova. Tråkig dag i skolan imorgon.. bläää. Sen ska jag ut och äta med mami. Och därefter kanske det blir paarty? we'll see! Ha en bra kväll alla, puss!


 

Älskar Victorias outfit på den här bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0