Godkväll!

Kom precis hem (eller ah en timme sen) efter att ha varit på gymmet. Riktigt skönt. Älskar känslan då man är riktigt slut i hela kroppen och knappt orkar röra ett finger. Fixade te som jag helt plötsligt blivit galet beroende av? i alla fall, så när jag ställt ner koppen på bordet och precis satt mig i soffan och bara ska räcka åt mig tidningen som ligger intill koppen, vad tror ni inte händer då? Den jävla tidningen knuffar till koppen så allt rinner ut och faller ner på golvet. Och vad låg inte där på golvet som blev helt totalt misshandlat av detta förbaskade teet? Inte alls min svenska uppsats jag nyss blivit klar med och som ska lämnas in senast imorgon, nej inte alls. Min vanliga jävla otur alltså. Men det var tidningens fel. Inte mitt. Jag är helt oskyldig. Tänker inte ta på mig detta ansvar. Ohno. Jävla Solo som försöker flörta till sig min hand. Varför.. jävla tidning, varför.. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0