Äntligen fredag!

Heeej! Kom nyss hem, varit en sjukt långtråkig skoldag, satt & stirra på klockan i evigheter och bara väntade på att lektionen skulla sluta så jag kunde sticka hem. Äntligen helg nu, woho! Har bytt om till degkläder och ska om en stund in i duschen och sedan fixa lite stuff, sen blir det att dra in till stan och äta på någon mysig restaurang med mamma. Tror inte det blir något festande för min del ikväll, aaalldeles för trött för det! Men jag kan alltid ändra mig. Annars blir det väl filmkväll med mina girls i guess! Låter faktiskt som en bättre idé än att hälla i sig massa onödig alkohol och stapla runt i 15 cm klack och få lida över det imorgon. Menmen. Känner hur min mage kurrar så nu blir det till att fixa något litet, får ju inte bli för mätt nu då jag ska äta om ett tag igen. Puss så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0